вторник, 19 апреля 2016 г.

მერვე დღე

დღეს ვისაუბრეთ მოსწავლეთა დიფერენცირების საკითხებზე. დიფერნცირება რთული საკითხია. შედარებით ადვილია აქტივობების დიფერცირებული დანაწილება, მაგრამ ძნელია შეფასება. მომეწონა შემოთავაზებული აქტივობები, რომელიც დამეხმარება სწორად დავგეგმო ჩემი მომავალი მუშაობა. ვისაუბრეთ მოსწავლეთა ჩართულობაზე პროექტში და დავამზადეთ მოსწავლეებისთვის შაბლონები,რომელიც დაეხმარება მათ სწორად შეასრულონ მითითებული დავალება, რათა არ აცდესმიმართულებას . გავითვალისწინებ გარდნერის თეორიას გავეცანი ფასილიტაციის მასალებს . როგორც გავიგე, ფასილიტაციაში იგულისხმება მოსწავლეს მივცე სწორი მიმართულება და ვასწავლო დაკვირვება შესასრულებელ დავალებაზე.

Комментариев нет:

Отправить комментарий